TheAwesomeBlog

Direktlänk till inlägg 21 februari 2015

Hellow!

Av Vil - 21 februari 2015 21:36

Well, jag har velat skapa en egen blogg ganska länge nu, så här är jag! Här kommer jag väl skriva om lite allt möjligt som ingår i mitt halv-normala liv. Allt ifrån saker i vardagen till mina intressen. Så jag antar att ni borde förbereda er på en resa full av musik och anime! Och såklart lite spel på kanten...

I alla fall, så hoppas jag att ni kommer gilla den här bloggen!


SAYONARA~!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Vil - 22 februari 2015 11:04


Nyligen så kollade jag på en anime som heter Corpse Party. Enligt mig så var den jätte bra, det hände mycket och den blev aldrig tråkig att kolla på! En liten varning dock, om du är känslig emot blod, våld och liknande kolla då inte på den här serien...

Presentation

Konnichiwa!
Jag som driver den här bloggen är en svensk tjej som helt enkelt vill ta del i bloggandets konst. Här kommer jag skriva om så mycket olika saker som ingår i mina intressen, så som musik, anime, spel... Massor av olika saker!
Sayonara~!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Sök i bloggen

Kategorier

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
<<<
Februari 2015
>>>

Arkiv

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards